dr inż. Bogumił Tomasz Dałkowski

Numer pokoju: 363

Telefon: 71 320 68 31

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Konsultacje semestr zimowy 2015/2016:
sobota 12-13 (zjazdy 2, 4, 5, 7, 9), niedziela 11-12, pok. 363

 

Doktor nauk technicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny. Prowadzi zajęcia z przedmiotów „Modele decyzyjne w górnictwie” i „Ekonomika w górnictwie – Zarządzanie projektami”. Współautor programu i wykładowca na studiach podyplomowych na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej „Zarządzanie projektami” (program zgodny z wymaganiami międzynarodowego programu certyfikacji menedżerów projektu IPMA-4LC, XIV edycja). Członek Komitetu Sterującego, współautor programu i wykładowca na studiach podyplomowych „Zarządzanie projektami badawczymi i komercjalizacja wyników badań”, prowadzonych na 7 uczelniach, m.in. na Politechnice Wrocławskiej.

Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań systemowych w dziedzinie:

• zarządzania projektami (planowanie, harmonogramowanie i kontrola realizacji, analizy ekonomiczno-finansowe przedsięwzięć), 

• zarządzania eksploatacją systemów maszynowych (zagadnienia niezawodności, optymalizacji techniczno-organizacyjnego przygotowania oraz obsługi procesów produkcyjnych) przy zastosowaniu metod badań operacyjnych i symulacji komputerowej

Członek Kierownictwa Strategicznego CERT IPMA Polska. Asesor międzynarodowego programu certyfikacji IPMA 4-L-C i międzynarodowej nagrody IPMA „Project Excellence”.Redaktor polskich wytycznych kompetencji IPMA NCB (edycje 2002, 2009) oraz Przewodników NCB IPMA-D i NCB IPMA-Student. Inicjator Konkursu IPMA Polska „Project Master” na najlepsze prace dyplomowe nt Zarządzania Projektami. Inicjator i menedżer programu IPMA-Student, w ramach którego studenci akredytowanych uczelni mogą przystąpić do certyfikacji IPMA-Student. Autor i współautor 2 książek, ponad 50 publikacji naukowych oraz wielu publikacji o charakterze popularno-naukowym.